Notícies

CAMPANYA “LLEIDA, VOLA DE NOU”

Campanya “Lleida, vola de nou”

Dijous, juliol 1, 2021

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha impulsat una campanya que, amb el lema “Lleida, vola de nou”, dona suport a la reactivació del sector turístic del Pirineu i les Terres de Lleida. Paral·lelament, ha participat en una altra campanya impulsada per l’Agència Catalana de Turisme en col·laboració conjunta amb la resta de patronats de les diputacions catalanes i Torisme Val d’Aran. El pressupost per a les dues campanyes és de 500.000 euros

La campanya del Patronat “Lleida, vola de nou” vol transmetre un missatge de recuperació, de tornar a la normalitat i poder gaudir dels espais naturals del conjunt del territori amb una nova mirada. La campanya manté les inicials ADN Lleida: Autèntica, Diferent i Natural que defineixen els principals atributs de les comarques de Lleida.

És una campanya planificada per poder respondre a una demanda més sensibilitzada i que té més que mai la necessitat de gaudir de les escapades de cap de setmana, festius o de vacances per connectar de nou amb la natura, els espais oberts i les activitats a l’aire lliure i allotjar-se en establiments que garanteixen i vetllen per la seva seguretat, tot descobrint l’essència del Pirineu i les Terres de Lleida.

La nova campanya, creada per l’agència EADe Comunicació, fa visible la diversitat de Lleida com una destinació líder de turisme d’interior i de muntanya i les activitats que proposa el conjunt del territori des de la Plana fins als Pirineus, amb una oferta per a tots els públics i vinculada amb la conservació tant dels recursos naturals com de la cultura i les tradicions dels habitants, i contribuir així a millorar la imatge de qualitat.

“Lleida, vola de nou” incorpora com a element prescriptor de l’oferta una papallona de color verd com a símbol de la sostenibilitat, un valor que ara, amb la crisi de la COVID-19, ha arribat per qüestionar-nos com vivim, com creixem i quin futur volem gràcies a una conscienciació en augment cap al nostre entorn. Des de la Diputació i el Patronat de Turisme estem compromesos amb aquests valors, tal com avala la certificació “Biosphere Destination” que aquest darrer mes de maig s’ha concedit al Pirineu i les Terres de Lleida.

Pel que fa a la part d’imatge gràfica per a les publicacions de premsa escrita, la campanya mostra diferents fotografies del territori adreçades a promoure els productes de cultura, natura, turisme actiu, turisme familiar i gastronomia. També s’han produït espots de televisió, falques de ràdio i continguts per a xarxes i suports online.

La campanya publicitària tindrà una incidència especial a Catalunya a través dels principals mitjans de premsa escrita d’informació general, a la ràdio, la televisió, Internet i publicitat exterior. La promoció tindrà també incidència al País Valencià, a la Comunitat de Madrid, a les Illes Balears i al País Basc.

Campanya amb l’Agència Catalana de Turisme “Un lloc fet a mida”

D’altra banda, el Patronat de Turisme també ha participat en la campanya “Catalunya, un lloc fet a mida” que va posar en marxa el mes de maig la Generalitat de Catalunya, amb les gràfiques adaptades a Lleida en el marc del pla de reactivació del sector. Aquesta campanya es va idear per donar resposta a les necessitats actuals de la demanda turística: evitar els llocs amb major concentració turística, ser respectuós amb el medi ambient i amb l’entorn, connectar amb el lloc que es visita, sentir-se local i viatjar compartint moments amb amics i familiars. La campanya s’adreça als mercats català, espanyol, francès, britànic, del Benelux i alemany.

Es tracta d’una campanya diferenciadora i allunyada de les fórmules tradicionals que utilitzen les destinacions per promocionar-se, ja que destaca les emocions que es viuen viatjant a Catalunya. D’aquesta manera, es pretén relacionar els paisatges amb sensacions que mostren el territori com un lloc on crear records memorables a través de fotogrames realistes.

En aquest sentit, l’anunci posa en relleu les experiències que es poden viure a casa nostra mostrant indrets diversos. Les gràfiques de Lleida, amb el lema “Benvinguts a la vostra Lleida, un lloc fet a mida”, inclouen imatges com ara del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, de la Seu Vella i de l’activitat de la BTT.

NOTA: l’adreça per descarregar les imatges, els espots i les falques de campanya és: https://www.aralleida.cat/campanya-de-publicitat-estiu-2021/

 Més informació:

Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida
Tel. 973 24 54 08
Web: www.aralleida.cat