Lleida, Dijous 22 setembre 2022

nota de premsa

La campanya manté el mateix lema de l’estiu, “Lleida t’espera de nou. Vine i Viu-la”, i incorpora noves creativitats de natura, cultura i gastronomia per difondre els atractius del territori

El Patronat de Turisme promou una nova campanya de tardor per captar públic de proximitat

La vicepresidenta del Patronat, Rosa Pujol, ha destacat que la nova campanya vol continuar posant a l’abast del públic de proximitat la variada i rica oferta turística del Pirineu i les Terres de Lleida durant la nova temporada de tardor després d’un resultat positiu de la campanya d’estiu.

El Patronat de Turisme posa en marxa una nova campanya de promoció turística de cara a la temporada de tardor amb l’objectiu de seguir posicionant el Pirineu i les Terres de Lleida com un lloc per gaudir de les escapades de cap de setmana i els ponts festius en una destinació líder en oferta de natura, turisme actiu i activitats diverses que ofereix el conjunt del territori per a tots els públics en aquesta època de l’any.

La tardor arriba a les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida oferint un ampli ventall d’atractius, des de l’increïble cromatisme dels boscos de fulla caduca a espectacles naturals com la brama del cérvol o, entre molts altres, les emocions de la temporada de bolets, mostres gastronòmiques, oferta cultural, turisme actiu i una àmplia agenda d’activitats en el conjunt de la demarcació de Lleida que reforcen l'atracció turística del territori en aquesta època de l’any.

La vicepresidenta del Patronat de Turisme, Rosa Pujol, ha destacat que la campanya vol continuar posant a l’abast del públic la variada i rica oferta turística del Pirineu i les Terres de Lleida durant la temporada de tardor després d’un resultat positiu de la campanya d’estiu, pendent encara d’avaluar en la seva totalitat els resultats en espera de poder disposar de les dades del comportament turístic global de l’estiu de juny a setembre.

Pujol ha explicat que la campanya està focalitzada prioritàriament en el públic de proximitat per incentivar fer escapades els caps de setmana i ponts festius. A la tardor hi haurà quatre festius: el dimecres 12 d'octubre pel Pilar, el dimarts 1 de novembre, per Tots Sants, que convida a un pont de quatre dies; i les festivitats de la Constitució i la Puríssima, els dies 6 i 8 de desembre, que donarà lloc a un macropont, amb festius el dimarts i el dijous, que pot esdevenir una arrencada molt bona de la temporada de neu, sempre que les precipitacions acompanyin per aquelles dates. A més a més dels festius esmentats s’han d’afegir les festivitats locals com les Festes de de la Mercè que serà festiu el proper dilluns dia 26 de setembre a la ciutat de Barcelona i el dijous, 29 de setembre per Sant Miquel, a la ciutat de Lleida, entre d’altres.

Cal recordar que el pont de la Constitució i de la Puríssima, considerat des de fa uns quants anys com una de les cites clàssiques de l’inici de la temporada d’esquí, es presenta enguany com una bona oportunitat per al sector turístic en general i de manera particular per a les zones de muntanya del Pirineu de Lleida amb estacions d’esquí, en coincidir en el calendari amb dos dies festius estratègicament situats en un dimarts, dia 6, i el dijous, dia 8, de desembre encadenats amb els caps de setmana respectius.

La campanya de tardor mantindrà el mateix lema de la campanya d’estiu, “Lleida t’espera de nou. Vine i Viu-la”, i estarà focalitzada en la promoció del territori i de les activitats que s’hi desenvolupen durant la temporada de tardor amb aquests tres apartats:

  1. Gastronòmic
  2. Natura i activitats a l’entorn natural
  3. Cultura i patrimoni cultural

Per transmetre l’oferta del territori el Patronat ha desenvolupat una creativitat específica amb diferents originals per a cadascun dels apartats de cultura, gastronomia i natura.

La nova campanya de tardor del Patronat de Turisme té un pressupost de 85.000 euros i estarà centrada fonamentalment en Catalunya i en un públic de proximitat, si bé també s’han previst algunes accions en altres comunitats de l’Estat i al sud de França.

Per a aquesta campanya s’ha planificat suports de diaris i revistes, ràdio i mitjans online. A més dels continguts publicitaris, la campanya també ha previst disposar de redaccionals periodístics per a l’elaboració de continguts patrocinats posant en valor l’oferta turística de Lleida durant la temporada de tardor.

Finalment, també des del Patronat de Turisme s’han organitzat per a aquestes dates diferents viatges de premsa amb periodistes de diversos mitjans de comunicació per posar en valor o donar difusió a la rica variada oferta turística del Pirineu i les Terres de Lleida durant la tardor.

Lleida, 22 de setembre de 2022

Nota: En aquest enllaç es poden descarregar les creativitats gràfiques de la campanya de tardor i la falca de ràdio.  https://www.aralleida.cat/campanya-de-publicitat-tardor-2022/