El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, fruit de la col·laboració entre Aeroports de Catalunya i Diputació de Lleida, porta a terme un seguit d’accions publicitàries amb la companyia Air Nostrum, empresa adjudicatària de la licitació dels serveis de promoció econòmica, turística i empresarial de les comarques lleidatanes en l’entorn de l’Aeroport de Lleida-Alguaire.
La campanya publicitària per a la promoció del Pirineu i les Terres de Lleida està dividida en dos grans blocs: la que va a bord de les aeronaus d'Iberia Regional Air Nostrum i la que es promociona en suports en línia. En aquest apartat s’han previst dues accions diferents: d’una banda vuit publicacions en xarxes socials en què es vincula la promoció del territori i les rutes entre Lleida i Balears, i de l'altra un bàner promocional amb enllaç al web d’Air Nostrum apuntant al web www.aralleida.cat.
Pel que fa a les accions onboard, s’estan portant a terme tres propostes diferents: abans de l'inici dels vols, els tripulants de cabina de passatgers fan una promoció locutada del Pirineu i les Terres de Lleida en castellà i anglès; també hi ha publicitat a tots els capçals on els passatgers reposen el cap i als compartiments de l’equipatge de mà, i finalment s’ha retolat el fuselatge de l’avió a dues cares, amb la imatge, el logotip i la web de l’Ara Lleida.
Cal dir que la campanya publicitària s’allargarà fins al març del 2025.