Notícies
BUY CATALUNYA

Buy Catalunya, el workshop per als turoperadors turístics internacionals, dona a conèixer la demarcació de Lleida

Divendres, octubre 8, 2021

L’Agència Catalana de Turisme (ACT) ha organitzat un workshop per donar a conèixer la demarcació de Lleida.

Buy Catalunya és una trobada comercial on entitats del sector turístic català donen a conèixer la seva oferta per posteriorment comercialitzar-la a altres països. Aquest workshop ha estat organitzat pel Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, per mitjà de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), i va aplegar 76 operadors turístics de 12 mercats internacionals de proximitat, els quals es van reunir amb 123 empreses i van generar 1.200 entrevistes entre entitats catalanes i els operadors turístics internacionals.

Aquest tipus d’esdeveniment enguany té més sentit que mai; un cop superada la situació de pandèmia toca impulsar trobades d’aquesta mena per reactivar el turisme i recuperar moltes de les empreses. S’ofereix a les firmes catalanes la possibilitat de comercialitzar el seu producte a centenars d’operadors sense necessitat de desplaçar-se ni de fer grans inversions, moltes de les quals no podrien assumir.

Fruit del workshop Buy Catalunya s’han organitzat uns famtrips per donar a conèixer part del recorregut del Grand Tour de Catalunya i el turisme esportiu de la demarcació. Així doncs, un cop finalitzada aquesta trobada comercial, els quaranta operadors turístics es van dividir en quatre grups d’una desena de persones. Dos d’aquests grups van descobrir alguns dels trams del Grand Tour de Catalunya, en concret el tram 1 vinculat a la ciutat de Solsona i el 4 vinculat a la Seu d’Urgell. Per la seva banda, els altres dos grups van participar en el famtrip anomenat Inland Sensations i Very Close to the Heaven, en què van visitar les comarques dels Pallars Jussà i Sobirà i l’Alt Urgell i hi van practicar diverses activitats esportives.