Notícies

“Lleida, vola de nou”, la nova campanya d’estiu

“Lleida, vola de nou”, la nova campanya d’estiu

Dimecres, juny 30, 2021

Nova campanya promocional “Lleida, vola de nou” per impulsar la recuperació i assolir les xifres rècord del 2019 en viatgers i pernoctacions

La temporada d’estiu s’afronta amb optimisme i es preveu que es puguin assolir els resultats del 2019, que es va tancar amb dades rècord de 1.428.000 pernoctacions i 565.000 viatgers.

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida promociona l’oferta turística d’estiu en una campanya amb el lema “Lleida, vola de nou”, que vol transmetre un missatge de recuperació i de tornada a la normalitat i poder gaudir dels espais naturals del territori.
L’evolució positiva de la situació sanitària, la finalització de les restriccions i la recuperació de la normalitat estan afavorint la reactivació del sector turístic en general, però especialment de la demarcació de Lleida per les seves característiques com a destinació.

El Patronat de Turisme ha impulsat una campanya pròpia amb el lema “Lleida, vola de nou”, la qual manté les inicials ADN Lleida: Autèntica, Diferent i Natural que defineixen els principals atributs de les comarques de la demarcació de Lleida. “Lleida, vola de nou” fa visible la diversitat de Lleida com una destinació líder de turisme d’interior i de muntanya i les activitats que proposa el conjunt del territori, des de la Plana fins als Pirineus, amb una oferta per a tota la família i vinculada a la conservació, tant dels recursos naturals com de la cultura i les tradicions, contribuint així a millorar a la imatge de qualitat.

La campanya incorpora com a element una papallona de color verd com a símbol de la sostenibilitat, un valor molt realçat arran de la crisi de la COVID-19. La part gràfica de la campanya mostra diferents fotografies del territori adreçades a promoure els productes de cultura, natura, turisme actiu, turisme familiar i gastronomia. La campanya tindrà una incidència especial a Catalunya a través dels principals mitjans de premsa escrita, a la ràdio, la televisió, Internet i publicitat exterior. La promoció s'estendrà igualment al País Valencià, a la Comunitat de Madrid, a les Illes Balears i al País Basc.

A més a més, el Patronat de Turisme ha participat en una segona campanya impulsada per l’Agència Catalana de Turisme amb la col·laboració conjunta amb la resta de patronats de les diputacions i Torisme Val d’Aran, tal com es va fer per primer cop el 2020. Aquesta campanya està destinada a fer una acció de promoció conjunta del territori, enfocada a escala estatal així com a accions específiques adreçades al mercat francès en l’àmbit internacional.

La temporada d’estiu s’afronta amb optimisme i es preveu que es puguin assolir els resultats del 2019, que es va tancar amb dades rècord de 1.428.000 pernoctacions i 565.000 viatgers. S’espera que aquest estiu sigui “l’any de la recuperació” per a les comarques de Lleida, ja que es preveu que molts visitants segueixin apostant per fer vacances al Pirineu i les Terres de Lleida, una forma segura de conèixer la natura, la cultura i la gastronomia del territori. Precisament, els espais oberts i la natura exuberant de la demarcació van ser factors decisius per aconseguir un bon balanç l’estiu del 2020, especialment a les zones del Pirineu i del Prepirineu, que durant els mesos de juliol, agost i setembre va experimentar un increment en nombre de viatgers i pernoctacions amb relació al mateix període del 2019.

Podeu veure la campanya en aquest enllaç.