El Patronat de Turisme ha dut a terme diverses accions de comunicació per impulsar el turisme familiar, el turisme esportiu com el cicloturisme i el trail running
En aquesta secció destaquem altres accions de comunicació dutes a terme pel Patronat de Turisme i que detallem a continuació:
Accions de difusió del microsite Zones de Trail Running al Pirineu i les Terres de Lleida
Article publicat en aquesta revista per als amants de la muntanya, enviament de newsletter amb més de 12.000 subscrits i difusió en xarxes socials.
- Web Trailrun.es
Presentació prèvia dels 13 circuits a l’article que es publicarà abans de l’estiu en l’edició de la revista en format paper. - Ultres de Catalunya
Publireportatge i difusió en xarxes socials al portal català de curses de muntanya - Deparunner
Article al blog de Deparunner, fruit del presstrip fet al mes de març.
- The Trail Zone
Campanya de reforç dels 13 circuits a les xarxes socials de The Trail Zone.
Accions de comunicació del turisme familiar:
- Revista Namaka
Patrocini del número de primavera d'aquesta revista infantil amb continguts divertits i frescos de publicació bimensual i presència a les seves xarxes socials per animar els més petits a gaudir del turisme actiu de la demarcació de Lleida.
Accions de comunicació del cicloturisme:
Continguts a les xarxes socials de la revista especialitzada en ciclisme Ziklo així com la publicació de l’article al seu web.