Notícies

Vuit influencers descobreixen la tradició i la innovació de la gastronomia de Lleida

Dijous, abril 10, 2025

Procedents d’Espanya, França, Regne Unit, Suècia i Itàlia, participen en una acció dins de la celebració de la Regió Mundial de la Gastronomia

En el marc de la Regió Mundial de la Gastronomia, el passat mes de març vuit influencers d’Espanya, França, Regne Unit, Suècia i Itàlia van descobrir la tradició i la innovació de la gastronomia de Lleida amb l’acció Catalonia Meets Foodies Influencers, organitzada per l’Agència Catalana de Turisme (ACT) amb la col·laboració del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. 

La iniciativa, que va comptar amb la participació d’un total de 40 influencers, tenia com a fil conductor els trams del Grand Tour de Catalunya i els seus productes i experiències. A Lleida, durant dos dies, els participants van visitar d’una banda la Seu Vella, el monument més emblemàtic de la ciutat, i de l’altra van recórrer en bicicleta els camps florits d’Aitona i van degustar l’oli de Cuadrat Valley, a l’Albagés, adscrit a la DOP Garrigues, i els vins del celler Mas Blanch i Jové, a la Pobla de Cérvoles, soci de la Ruta del Vi de Lleida.

Com a punt de partida dels viatges al Món Sant Benet va tenir lloc prèviament un esdeveniment en què els influencers van poder descobrir els millors productes i les experiències gastronòmiques de tot Catalunya, entre els quals l’oli verge extra de les Garrigues, la pera de Lleida, el torró i la xocolata a la pedra d’Agramunt, el formatge i la mantega de l’Alt Urgell i la Cerdanya i altres formatges artesans del Pirineu, la mel del Pirineu, el caviar de la Val d’Aran i els bolets secs i en confit.

 

Més informació:

https://www.aralleida.cat/oleo-turisme/

https://rutadelvidelleida.cat/

https://somgastronomia.cat/