Notícies

La campanya de primavera del Patronat de Turisme promociona la floració, el turisme actiu, el ràfting, la cultura i el cicloturisme

Dimarts, abril 1, 2025
Foto: ©Loic Lagarde / Catalunya Experience i Lagràfica,

Amb el lema “Lleida, tot el que busques és a l’interior”, disposa d’un pressupost de 156.000 euros

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha impulsat una nova campanya publicitària de primavera, que posa el focus en la floració, el turisme actiu, el ràfting, la cultura i el cicloturisme. Durant aquesta campanya, que té un pressupost de 156.000 euros, es mantenen les tanques de carretera que es van estrenar durant l’hivern i que estan situades a Lleida ciutat, Tremp, el Pont de Suert i Montferrer i Castellbò. A més de la publicitat exterior, també hi ha insercions de publicitat a la premsa, falques de ràdio i publicitat en línia i a les xarxes socials.

La campanya torna a tenir com a lema “Lleida, tot el que busques és a l’interior” i reforça els principals atributs que defineixen la destinació amb les inicials ADN: Autèntica, Diferent i Natural. Pel que respecta als mercats, s’ha establert com a prioritari el català i, en segon terme, l’estatal i el del sud de França.

La floració ha tingut els seus propis originals de publicitat, amb una imatge del mar rosa del Baix Segre, mentre que les falques de ràdio posen l’accent en tota l’oferta de què es pot gaudir tant al Segrià com a Les Garrigues i l’Urgell. Un cop acabin totes les activitats relacionades amb la floració, la promoció dels atractius turístics del Pirineu i les Terres de Lleida continuarà amb la promoció del turisme actiu, el ràfting, la cultura i el cicloturisme. A més a més, i aprofitant que enguany el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici celebra el seu 70è aniversari, la campanya inclou una imatge de l’Estany Llong.

 

Més informació:

 

Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida

Tel. 973 24 54 08

www.aralleida.cat