El Patronat de Turisme de la Diputació ha posat en marxa la campanya publicitària d’estiu amb un nou eslògan, “Lleida, tot el que busques és a l’interior”, en referència a l’interior del territori i a l’interior de les persones, a fi d’animar els visitants a fer un viatge per les experiències úniques que es poden viure tant al Pirineu com a les Terres de Lleida, amb un ric patrimoni natural i cultural i una oferta d’activitats d’aventura de primer ordre.
La campanya convida el visitant a descobrir l’encant ocult de les comarques de Lleida, un territori amb un ampli ventall d’atractius, però poc massificat, i amb grans espais oberts i molts racons per descobrir. En la línia de les darreres campanyes promocionals del Patronat, la d’aquest estiu incideix en el caràcter experiencial de les propostes turístiques de les comarques lleidatanes, unes propostes centrades en les emocions i els sentits.
Les imatges promocionals de la campanya fan referència a àmbits diversos, com les activitats de turisme actiu (senderisme, ciclisme, ràfting), les poblacions amb encant, la gastronomia i l’enologia, i els espectaculars paisatges de la demarcació, sempre en el context d’un marc natural privilegiat. De la mateixa manera, posa especial èmfasi en el turisme familiar i de parella.
Totes aquestes experiències són el segell que diferencia la demarcació de les altres destinacions, igual que ho fa l’aposta per un turisme sostenible i regeneratiu, que pugui contribuir al desenvolupament econòmic del territori.
La campanya, vehiculada a través d’anuncis de premsa, falques de ràdio i espots de televisió, disposa d’un pressupost d’uns 375.000 euros i posa el focus en el mercat català, però també en el de la resta de l’Estat i en el del sud de França.
Més informació:
Foto: Toni Grases / Photoset
Patronat de Turisme
973 24 54 08
www.aralleida.cat