Notícies

Premi CETT Alimara Barcelona per al projecte Birding Ebre Pirineus

Dijous, abril 10, 2025

Un guardó que reconeix la iniciativa com a experiència inspiradora, emocional o motivadora per al públic

El projecte Birding Ebre Pirineus, impulsat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona-Terres de l’Ebre, ha rebut un dels premis CETT Alimara Barcelona. Concretament, el guardó s’emmarca en la categoria de Through Experiences, dedicada a projectes de màrqueting i comunicació d’organitzacions que generen una experiència inspiradora, emocional o motivadora en el seu públic.

Aquest reconeixement posa en valor l’aposta del Patronat per un turisme sostenible, que permeti fer de Lleida el millor lloc per viure-hi. El projecte Birding Ebre Pirineus té com a objectiu promocionar el Pirineu, els secans de les Terres de Lleida i el Delta de l’Ebre com una de les destinacions europees més atractives pel que respecta a l’ornitologia, ja que s'hi poden observar fins a 250 espècies en un mateix viatge i en tot l’any la xifra arriba a les 350. 

Els premis CETT Alimara Barcelona, organitzats pel CETT conjuntament amb B-Travel i amb la col·laboració de l’ONU Turisme i el Departament de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya, celebren enguany el seu 40è aniversari i reconeixen la creativitat, innovació i excel·lència en el sector del turisme, la gastronomia i l’hoteleria. Cal afegir que, en la categoria Through Research, s’ha distingit el projecte TourRev de la Universitat de Lleida (UdL) i de la Universitat de Múrcia. Aquest projecte està destinat a l’ús de les ressenyes en línia per a la intel·ligència turística i l'establiment d'estàndards d'avaluació transparents i fiables.

Cal recordar que fa dos anys el projecte Banys de Bosc del Patronat ja es va endur un dels guardons CETT Alimara Barcelona.

Més informació: www.birdingebrepirineus.com