El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida aposta per consolidar el Pirineu i les Terres de Lleida com una destinació de referència per als amants del ciclisme que busquen natura, cultura i aventura. En aquest sentit, ha publicat una nova pàgina web (www.cicloturisme.aralleida.cat) amb rutes, esdeveniments i un catàleg d’empreses especialitzades i el passat mes de setembre va participar en la fira de referència Sea Otter de Girona, on va presentar el projecte.
Ara, a més, amb l’objectiu de reforçar la projecció del cicloturisme com a producte estratègic del Pirineu i les Terres de Lleida, el Patronat ha previst una inversió en comunicació digital orientada als principals canals socials –YouTube, Instagram, Facebook i TikTok–, tant en l’àmbit català com estatal.
La campanya es durà a terme durant el mes de novembre en col·laboració amb la ciclista i influencer Anita González (@anita_gonzale.z), reconeguda per la seva vinculació amb el món del ciclisme i la seva capacitat per connectar amb públics afins al turisme actiu i de natura.
Aquesta estratègia integral de promoció combina visibilitat, prescripció i contingut digital de qualitat per consolidar el posicionament del Pirineu i les Terres de Lleida com a destinació destacada de cicloturisme. Mitjançant aquestes actuacions, el Patronat consolida el seu compromís amb la promoció d’un model turístic sostenible, orientat a dinamitzar econòmicament la destinació i a fomentar la desestacionalització del sector, atès que el cicloturisme permet gaudir-ne durant els dotze mesos de l’any.
Més informació: