CAMPANYA DE PROMOCIÓ DE LA NEU DEL PATRONAT DE TURISME

 

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida destinarà enguany 225.000 euros a la promoció turística de la temporada d’esquí amb la nova marca “Ara Lleida” i la campanya publicitària que té com a lema “On la neu, és molt més que neu”. L’acció difondrà les 11 estacions d’esquí alpí i nòrdic del Pirineu de Lleida i també la diversitat de l’oferta turística lleidatana de què el visitant pot gaudir al conjunt de la demarcació durant la temporada d’hivern i que va més enllà de la mateixa oferta d’esquí.
 

Sota el lema “On la neu, és molt més que neu” es promocionaran les activitats esportives de neu   –esquí alpí, nòrdic, raquetes, surf de neu, etc.–, els 11 complexos hivernals, el patrimoni cultural  –artístic, arquitectònic, etc.–, la gastronomia del territori, els establiments de restauració i els paratges naturals de l’entorn, entre d’altres.

Així, la nova campanya va adreçada a promocionar d’una manera directa l’oferta d’esquí del Pirineu de Lleida i, d’altra banda, reforça el posicionament de les múltiples propostes que el visitant pot trobar durant aquesta època de l’any al conjunt de les comarques lleidatanes, tant les relacionades amb l’esquí i les activitats a la neu com altres ofertes de turisme que tenen una bona demanda durant la temporada d’hivern.  

El concepte de la gràfica de la campanya es basa en una modificació de la tipografia corporativa de la nova marca “Ara Lleida”, que esdevé un element dinàmic i suggeridor. La tipografia es barreja amb el missatge, simbolitzant les traces dels esquís sobre la neu. Les fotografies situen el receptor a l’escenari del que viurà a Lleida: esquí contextualitzat a l’entorn. 

La campanya inclou una part gràfica per a suports de premsa escrita, revistes, Internet i publicitat exterior i es completarà amb un espot de televisió i falques de ràdio. La difusió es farà prioritàriament en català i en castellà, si bé alguns originals també s’aplicaran a mitjans de comunicació de França i d'Alemanya.

Tant el públic que esquia com el que no ho fa són els objectius de la campanya, amb la qual el Patronat de Turisme vol transmetre que les comarques de Lleida tenen molt per oferir durant tot l’any i de manera especial durant la temporada d’hivern.

La campanya tindrà com a suport mitjans de premsa escrita, revistes especialitzades de neu, ràdio, televisió i una presència notable a Internet en els principals portals relacionats amb el món de la neu, com també en suports de publicitat exterior. A més, es podrà seguir per mitjà de les xarxes socials de Facebook i Twitter. La promoció es farà principalment al mercat de Catalunya i també tindrà presència al País Valencià, el País Basc, Castella i Lleó, Mallorca i Madrid. 

Més informació:

Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida
Tel. 973 24 54 08
Web: www.lleidatur.com