JORDI BLANCH, NOU DIRECTOR DEL PATRONAT DE TURISME

 

Jordi Blanch Capellades és el nou director del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida en substitució d’Àngel Vidal. Blanch té una experiència de més de vint anys en el sector turístic, onze dels quals –entre el 1996 i el 2007– com a director de l’Àrea de Promoció del Consorci Turisme de Catalunya.
 

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha nomenat el 10 d’octubre de 2011 Jordi Blanch Capellades com a nou director del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. Reñé ha qualificat Jordi Blanch com un gran coneixedor de les Terres de Lleida i del Patronat de Turisme i n’ha destacat l'experiència en l’àmbit de la internacionalització.

Blanch, de 48 anys, és director-fundador de la consultoria turística Meta8, especialitzada en màrqueting estratègic i operatiu en l’àmbit dels serveis, en general, i del sector turístic i cultural, en particular. En el camp acadèmic és professor de l’Escola Universitària CETT de la Universitat de Barcelona (UB), on imparteix les assignatures de Màrqueting estratègic i operatiu i Comunicació i comercialització turística. També ha estat professor col·laborador de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (1998-2003) i entre els anys 2000 i 2006 va ser professor col·laborador del Màster Internacional de Destins Turístics de la UAB. És col·laborador habitual en el programa de televisió “El Debat de Comunicatur” de Canal Català, ponent i conferenciant en diferents activitats formatives i informatives del sector turístic i comercial. A més, és vicepresident de l’Associació Catalana de Professionals Experts en Turisme (ACPET-SCT).

Posseeix una experiència de més de vint anys en el sector turístic –onze dels quals, entre el 1996 i el 2007, com a cap de Promoció del Consorci Turisme de Catalunya– i com a coordinador dels Centres de Promoció Turística (CPT) que aquest organisme tenia distribuïts arreu del món. 

El nou director del Patronat de Turisme, d’acord amb el vicepresident del Patronat, Gerard Sabarich, s’ha fixat com a objectius bàsics promocionar l’oferta turística del Pirineu i les Terres de Lleida als mercats de proximitat, tant estatals com internacionals, i adaptar-se i avançar-se a les possibles tendències del mercat turístic. Per a això, Blanch afirma que cal conèixer què vol el territori –tant les institucions com el sector privat– i fer una aposta clara per les noves tecnologies i les xarxes socials, que “és on es troba el mercat”, per vendre les Terres de Lleida.

Més informació:

Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida
Tel. 973 24 54 08
Web: www.lleidatur.com