El lema de la campanya manté el mateix eslògan que el de la temporada 2012-13, "On la neu és més que neu”, però introdueix canvis importants tant en la gràfica dels anuncis com en les fotografies que l’acompanyen. La campanya va adreçada a promocionar d’una manera directa l’oferta d’esquí del Pirineu de Lleida. D’altra banda reforça el posicionament de les múltiples propostes que el visitant pot trobar durant aquesta època de l'any al conjunt de les comarques lleidatanes, tant les relacionades amb l'esquí i les activitats a la neu com altres ofertes de turisme que tenen una bona demanda durant la temporada d’hivern, amb propostes culturals i de natura, excursions, activitats i gastronomia, entre d’altres.
La creativitat de la nova campanya incorpora diferents fotografies d’esquí alpí i nòrdic, com també de paisatges, activitats a la neu i de patrimoni, i la relació de les 11 estacions d’esquí del Pirineu de Lleida. La campanya va signada per "Ara Lleida" i el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. Inclou una part gràfica per a suports de premsa escrita, revista, Internet i publicitat exterior i es complementarà amb un espot de televisió i falques de ràdio. La difusió es farà prioritàriament en català i en castellà, si bé alguns originals també s’aplicaran a mitjans de comunicació de França.
La campanya, que es va presentar a la Diputació de Lleida conjuntament amb la temporada de neu al Pirineu de Lleida 2013-14, amb la participació dels responsables dels complexos hivernals com també de representants d’altres administracions comarcals i de la Generalitat, es farà de manera prioritària al mercat de Catalunya i també tindrà presència a la Comunitat Valenciana, el País Basc, Castella i Lleó, Mallorca i Madrid, amb un pressupost que oscil·larà al voltant dels 250.000 euros.
Concurs fotogràfic
La campanya “On la neu és més que neu” incorpora enguany com a novetat un concurs fotogràfic a través dels mitjans socials com ara Twitter i Instagram, en el qual podran participar totes aquelles persones que vulguin transmetre la seva experiència, emocions i les diverses activitats que es poden fer a l’entorn de la neu.
Els participants podran fer una o més fotografies del que representa per a ells la neu i penjar-les a Twitter (@aralleida, @aralleida_es) o a Instagram durant el període comprès entre l’1 de desembre de 2013 i el 28 de febrer de 2014 amb els hashtags #aralleidaneu i #aralleidanieve. El premi consistirà en un cap de setmana per a dues persones en un indret de les comarques de Lleida amb activitats d’oci i wellness.
Difusió de la campanya per mitjà d’Internet
La nova campanya del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, a més del concurs de fotografia i de tenir una presència als diferents portals online, també es podrà seguir pels mitjans socials de Facebook, Twitter i YouTube. D’altra banda, la pàgina web del Patronat de Turisme (www.aralleida.cat) és una de les millors eines de promoció del conjunt de l'oferta turística de les comarques lleidatanes, on els afeccionats al món de l’esquí trobaran actualitzades cada dia les novetats i les noves propostes turístiques del Pirineu i les Terres de Lleida, alhora que incorpora seccions noves.
Pel que fa a la nova temporada de neu, la pàgina web del Patronat ofereix el servei d'informació als esquiadors per Internet, en què l'usuari pot consultar l'estat de les pistes, les previsions meteorològiques, l'oferta d'allotjaments, l’estat de les carreteres, connexió amb les webcams de les estacions, etc. Actualment les pàgines web del Patronat es poden consultar en cinc idiomes (català, castellà, francès, anglès i alemany).
Més informació:
Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida
Tel. 973 24 54 08
Web: www.aralleida.cat