L’acció promocional convida a descobrir els atractius del Pirineu i les Terres de Lleida, posant l’accent en les estacions d’esquí i fent un viatge personal a l’interior de Catalunya. La promoció reforça també els principals atributs que defineixen la destinació amb les inicials ADN: Autèntica, Diferent i Natural.
Amb aquesta iniciativa, el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida manté el suport a les estacions d’esquí del Pirineu de Lleida i fomenta el turisme a les comarques de muntanya com a sector estratègic durant la temporada d’hivern. En aquesta campanya té una rellevància especial també el Propòsit de l’organisme, que és “treballar perquè Lleida sigui el millor lloc per viure, ara i en el futur”. El Propòsit tindrà un paper destacat durant tota la campanya, per reforçar la feina que du a terme el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida per un model sostenible, responsable i regeneratiu.
La campanya va adreçada a tota mena de públic a qui li agrada gaudir de la natura, l’entorn rural, l’esquí i els esports d’hivern. Per tant, incorpora imatges d’esquí alpí, d’esquí nòrdic, de turisme familiar i de natura.
La campanya, que tindrà un pressupost de 375.000 euros, es dirigirà de manera prioritària al mercat català, especialment a la ciutat de Barcelona i la seva àrea metropolitana, com també a les comarques lleidatanes i a la demarcació de Tarragona. En un segon ordre de prioritat, a la Comunitat de Madrid, i en un tercer nivell a la Comunitat Valenciana, el País Basc i les Illes Balears, amb la resta de comunitats a continuació. També es faran accions puntuals de comunicació adreçades al sud de França.
Més informació:
Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida
Tel. 973 24 54 08
www.aralleida.cat