“VIU LA NEU AL PIRINEU DE LLEIDA”, LEMA DE LA CAMPANYA D’HIVERN DEL PATRONAT DE TURISME


El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha posat en marxa la campanya “Viu la neu al Pirineu de Lleida” per promocionar la temporada d’esquí 2017/2018. La creativitat també reforça el missatge de “Lleida: Autèntica, Diferent, Natural. ADN Lleida” que acompanya totes les accions de comunicació del Patronat de Turisme aquest any 2017.

L’objectiu del Patronat és potenciar les diverses activitats vinculades amb l’entorn de la neu i la temporada d’hivern en el conjunt de les comarques lleidatanes i de manera específica amb l’oferta de neu del Pirineu de Lleida, que disposa d’11 centres d’esquí i 108 empreses especialitzades en esports d’hivern i escoles d’esquí que brinden una gran varietat d’activitats per gaudir de la neu i de la natura amb oferta complementària.

El concepte de la campanya pretén recollir tots aquells entorns, activitats i serveis que ofereix el turisme de neu al Pirineu de Lleida. Sota el lema “Viu la neu al Pirineu de Lleida” es vol transmetre l’energia i l’emoció que generen algunes de les activitats esportives vinculades amb la neu, com ara l’esquí alpí i nòrdic i les raquetes, entre d’altres, i que es poden practicar en el conjunt dels 11 centres d’hivern lleidatans. El missatge de la campanya també és una invitació per al visitant a gaudir dels paisatges de neu, els paratges naturals de l’entorn, els pobles amb encant, a més de l’oferta cultural que brinda el territori en aquesta època de l’any, dels establiments de restauració on es pot gaudir d’una gastronomia variada, i d’una oferta d’allotjament de confort i qualitat.

La nova campanya s’adreça tant al públic familiar com també als joves, a més del públic generalista al qual li agrada gaudir de les activitats esportives i de la natura. Per aquest motiu l’acció promocional va dirigida a posicionar tant l’oferta d’esquí del Pirineu de Lleida com les activitats relacionades amb la neu i la mateixa temporada d’hivern entre el públic que vol gaudir de l’esport i del contacte directe amb la natura, amb un ampli ventall de propostes relacionades amb el turisme i l’oferta d’esquí, alpí i nòrdic, i les activitats complementàries.

El Patronat de Turisme també reforça amb aquesta campanya els principals atributs de la destinació turística de Lleida, els quals tenen una personalitat ben definida com a destinació de turisme d’interior i de muntanya amb el claim “Lleida: Autèntica, Diferent, Natural. ADN Lleida”. L’oferta brinda al mateix temps una destinació de qualitat i una proposta àmplia i variada d’activitats en un entorn natural que combina un paisatge i una natura majestuosos, amb un llegat cultural i patrimonial, una gastronomia d’alta qualitat i un nivell alt dels allotjaments turístics.

La creativitat de la campanya inclou diferents fotografies d’esquí alpí i nòrdic, com també de paisatges, activitats a la neu i de patrimoni, i la relació de les 11 estacions d’esquí del Pirineu de Lleida. La campanya va signada per “Ara Lleida” i el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. Inclou una part gràfica per a suports de premsa escrita, revista, Internet i publicitat exterior i es complementa amb un espot de televisió i falques de ràdio. També es fan diferents accions de publicitat exterior. La difusió es fa en català i en castellà, si bé alguns originals també s’apliquen a mitjans de comunicació de França.

Amb un pressupost de 400.000 €, la campanya se centra en els mercats domèstics i de proximitat, tant en el de Catalunya com el de la resta de l’Estat, com també amb accions puntuals al sud de França. És present a diferents mitjans de premsa, ràdio, televisió, Internet (Facebook, Twitter, Instagram i YouTube) i publicitat exterior.

D’altra banda, hi ha la pàgina web esqui.aralleida.cat per promocionar el producte neu del Pirineu lleidatà, on els afeccionats al món de l’esquí trobaran cada dia actualitzades les novetats, la informació de les pistes d’esquí, l’estat de la neu, les previsions meteorològiques i l’estat de les carreteres, activitats vinculades al producte neu ofertes per empreses de serveis d’esports, com també altra informació pràctica. Aquesta pàgina web del Patronat es pot consultar en quatre idiomes (català, castellà, francès i anglès).

Vinculat amb la campanya publicitària, es convoca un concurs fotogràfic a través dels mitjans socials com ara Twitter i Instagram al qual els participants podran enviar les fotografies que vulguin per mostrar què els representa i quines emocions els transmet la neu de Lleida. Les imatges es poden penjar a Twitter i Instagram amb el hashtag #ADNLleidaNeu durant el període comprès entre l’1 de desembre de 2017 i el 28 de febrer de 2018. El premi consisteix en un cap de setmana per a dues persones en un indret de les comarques de Lleida amb activitats d’oci.

 

Més informació:

Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida
Tel. 973 24 54 08
Web: www.aralleida.cat