‘LLEIDA, LA CATALUNYA BLANCA’, LEMA DE LA CAMPANYA DEL PATRONAT PER PROMOCIONAR LA TEMPORADA D’HIVERN

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida promociona la temporada d’hivern 2015/2016 del Pirineu i les Terres de Lleida amb la campanya “Lleida, la Catalunya Blanca”. La institució vol posicionar l’oferta de neu del Pirineu lleidatà amb els 11 centres d’esquí i tota l’oferta complementària a la neu adreçada a tot tipus de públic, com ara el turisme cultural, el turisme rural i la gastronomia.

 

La nova campanya del Patronat de Turisme, que estrena eslògan promocional, vol remarcar els trets diferencials de les comarques de Lleida en el camp turístic durant la temporada d’hivern, en què les activitats relacionades amb la neu i l’oferta d’esquí, tant alpí com nòrdic, i les activitats d’après-ski són el principal element d’atracció de visitants durant aquesta època de ‘any.

L’oferta brinda al mateix temps una destinació de qualitat i una proposta àmplia i variada d’activitats en un entorn natural que combina un paisatge i una natura majestuosa, amb un llegat cultural i patrimonial, una gastronomia d’alta qualitat i un alt nivell dels allotjaments turístics.

La creativitat de la campanya està representada en forma d’una pintura en aquarel·la en la qual apareixen la demarcació de Lleida amb el missatge de l’acció promocional i diverses imatges relacionades amb l’oferta de la temporada d’hivern. Al darrere, i en tons blavosos i desdibuixats que recorden l’efecte pictòric de l’aquarel·la, s’entreveu la forma de Catalunya, reforçant d’aquesta manera el missatge “Lleida, la Catalunya Blanca”.

A més, s’hi inclouen diferents fotografies d’esquí alpí i nòrdic, com també de paisatges, activitats a la neu i de patrimoni, i la relació de les 11 estacions d’esquí del Pirineu de Lleida. La campanya va signada per “Ara Lleida” i el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. Inclou una part gràfica per a suports de premsa escrita, revista, internet i publicitat exterior i es complementa amb un espot de televisió i falques de ràdio. També s’han previst diferents accions de publicitat exterior. La difusió es farà en català i en castellà, si bé alguns originals també s’aplicaran a mitjans de comunicació de França.

La campanya vol reforçar els mercats domèstics i de proximitat. Per aquest motiu un 70% de l’acció promocional anirà destinat al mercat de Catalunya i la resta, a la Comunitat Valenciana, al País Basc, Mallorca i Madrid, amb un pressupost que oscil·larà al voltant dels 200.000 euros. També es faran accions puntuals adreçades al mercat francès.

Igual que en edicions anteriors, la campanya inclou un concurs fotogràfic al qual els participants podran enviar les fotografies que vulguin per mostrar què els representa i quines emocions els transmet la neu de Lleida. Les imatges es poden penjar a Twitter, Facebook i Instagram amb el hashtag #LleidaBlanca durant el període comprès entre l’1 de desembre de 2015 i el 29 de febrer de 2016. El premi consisteix en un cap de setmana per a dues persones en un indret de les comarques de Lleida amb activitats d’oci.

Més informació:
Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida
Tel. 973 24 54 08
Web: www.aralleida.cat